Administrative koncepter

Miniadministration.dk henvender sig i udgangspunktet til alle, der har en administrativ opgave, der kan løses ved det, som vi definerer som outsourcing - altså at man kan tage en sammenhængende opgave og løse den udenfor organisationen - for efterfølgende at bringe resultatet tilbage og anvende dette aktivt i organisationen igen.

 

Miniadministration.dk har udviklet et antal administrative koncepter inden for områder, hvor vi har stor erfaring.

 

Disse koncepter er udviklet for let at kunne give potentielle kunder et overblik over hvad Miniadministration.dk kan tilbyde, og dermed afgøre om et fremtidigt samarbejde er relevant.

 

Koncepterne er vejledende og kan selvfølgelig afviges, hvis kundens behov ikke er dækket gennem konceptet.

 

Hvis du vil høre mere om de administrative koncepter, er du velkommen til at kontakte os ved brug af kontaktformularen nedenfor.

 

 

 

 

 

 

Miniadministration.dk * Bredholtvej 23 * 2650 Hvidovre * Telefon 20 25 39 50 * info@miniadministration.dk